Forum Cafe u Cafe u "Jarzyna"

POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

new balance wit dames

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Cafe u "Jarzyna" Strona Główna -> Miłość
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hilary Turner
Zwykły użytkownik
Zwykły użytkownik

PostWysłany: Czw Lip 02, 2020 03:29    Temat postu: new balance wit dames Odpowiedz z cytatem

Ik train nu new balance wit dames ongeveer 5 weken met de Brooks Green Silence en ze zijn een grote verandering ten opzichte van de stabiliteitsschoenen die ik eerder droeg. Ik hou echt van ze, maar de linkerschoen wrijft een beetje over mijn voet. Ik weet dat ik verschillende spieren gebruik, omdat mijn kuiten in het begin erg pijnlijk waren, maar daar heb ik me doorheen gewerkt. Ik geniet echt van het lichte gevoel van de Groene Stilte. Ik werd vorige week met een puck in mijn kuit geraakt (hockeyen) en kwam in de verleiding om terug te gaan naar mijn oude schoen (Asics Keyano), maar ik hield niet van het gevoel van de extra steun van de hiel die de grond raakte, dus ik zette mijn Green Silence weer aan en deed mijn run.

Trouwens ... Na het lezen van je post over de Groene Stilte en alle commentaren, kocht ik een halve maat groter dan normaal. Het bleek een goed telefoontje te zijn, dus bedankt aan iedereen die opmerkingen heeft achtergelaten.Ik hou van vleesloos leven, ik new balance dames groen hou van hardlopen en ik hou van New Balances. Geen leugen! Ik loop nu enkele jaren in New Balances en ben momenteel op mijn vierde paar op rij. Ik blijf bij de NB 850-serie, maar heb er eigenlijk over nagedacht om een paar te krijgen dat niet zo zwaar is als degene die ik tegenkwam. new balance 373 dames Ik heb dit op Facebook gedeeld!

Ongeveer een maand geleden, in een opwelling, kocht ik een paar Brooks Green Silence de avond voor mijn laatste marathon, nam ze die avond het blok rond en gebruikte ze om de volgende dag een mindere PR in de marathon uit te voeren (Zie Matt, je bent niet de enige die zich bezighoudt met riskant hardloopschoengedrag =ØBÞ). Sindsdien heb ik uitsluitend in de Green Silence gelopen, inclusief een 50K-trainingsrun (ik train voor een 55 mijl ultra, die ik van plan ben te lopen in Green Silence), en een paar loopt verder dan 30K.

Ik ben vegetariër en ben dol op de site. De laatste tijd ben ik geobsedeerd geraakt door het new balance dames sneakers uitproberen van nieuwe "minimalistische" schoenen. Ik heb niet echt de vijf vingers gegraven. Ik ben dol op de groene stilte en ze waren mijn doel voor een lange tijd. De Adidas zero trail-schoenen waren geweldig, maar ze maken ze niet meer =ØAÞ Ik heb onlangs een paar Kinerva's gekregen die feloranje zijn en ik ben er dol op. Ik heb het gevoel dat ik erin ren als een Keniaan, hoewel mijn tijd dit niet echt weerspiegelt =ØBÞ Ik heb ook de New Balance 101 Trailschoen gebruikt en ben er dol op! (plus het ziet er super schattig uit met jeans) PS, ik heb je bericht op Facebook gedeeld!

Ik moet ook zeggen dat ik sinds november vorig jaar 45 pond ben afgevallen en te danken heb aan een verantwoord eetpatroon en een enorme toename van fysieke activiteit. Mijn eten bestaat nu uit fruit, groenten en nog wat groenten. Vlees is niet per se een alledaags iets. Dit is een enorme ommekeer ten opzichte van eerdere gewoonten. Ik zie er goed uit, voel me geweldig en mijn maag bedankt me. Ik heb nog nooit een voetrace gelopen, maar heb wel een wedstrijd van 5 km op mijn bucketlist. IM KLAAR, ik heb gewoon een paar hele goede schoenen nodig om het werk te doen. Bedankt Brenda

Ik heb uw site gevonden omdat ik onderzoek deed naar hardloopschoenen van New Balance. Ik ben geen hardloper, maar een wandelaar, en ik heb een zere middenvoetsbeen die grote demping nodig heeft. new balance dames wit De meeste schoenen hebben het over demping van de hiel, met weinig vermelding van de voering van de voorvoet. Ik wil de New Balance hardloopschoenen eens proberen! Ik heb het merk nog nooit eerder geprobeerd. De New Balance 5th Avenue Mile opent een prachtig stuk van 20 blokken van 5th Avenue voor hardlopers van alle leeftijden en niveaus die hun beste mijl willen rennen in New York City. Speciale races zijn onder andere een jeugdmijl, de George Sheehan Memorial Mile voor hardlopers van 60 jaar en ouder, de NYRR Road [img]http://www.holmesphotographic.com/images/shoes/new balance-140ase.jpg[/img] Mile Championships en professionele en dames- en olympisch kaliber ...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama

Wysłany: Czw Lip 02, 2020 03:29    Temat postu:

Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Cafe u "Jarzyna" Strona Główna -> Miłość Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: